Een ruime meerderheid van de inwoners van Enschede (69%) heeft de afgelopen 12 maanden contact gehad met de gemeente. Zij hebben vooral contact met de gemeente via de website (52%) of een fysiek bezoek (42%).
De vragenlijst over de publieksbalies van het Stadskantoor en het Stadsarchief, maar ook over de telefonische en digitale bereikbaarheid, is door 1.011 mensen ingevuld. Het onderzoek geeft hiermee een goed beeld over hoe de inwoner van Enschede over de openingstijden denkt.
Een meerderheid (60%) is tevreden over de openingstijden van het Stadskantoor en ook over de openingstijden van het Stadsarchief, de telefonische en digitale bereikbaarheid. De meeste inwoners verwachten binnen drie dagen een reactie van de gemeente op hun vraag of klacht.
De wijze waarop inwoners het liefst een vraag aan de gemeente stellen is via de website (30%) en telefonisch (29%).
Alle resultaten van het onderzoek kunt u vinden in het rapport.
Lid worden van het EnschedePanel?
Bent u inwoner van de gemeente Enschede en 18 jaar of ouder?
Blijf dan betrokken en praat mee via het EnschedePanel. Als lid van het EnschedePanel ontvangt u een aantal keer per jaar een e-mail met het verzoek om een vragenlijst in te vullen. Meld u nu aan via www.enschedepanel.nl